eithne: 130? Nechtěla bych jet v tu chvíli za tebou, opravdu ne
Až se narodí další přírůstek do rodiny, budete prodlužovat tandem? To už by chtělo na vožení pomalu nějakou delší limuzínu
littlekey: Jasně, co si člověk neudělá to nemá. Dobrá práce. Já mám nosiče dlouhodobě vypůjčený, ty plechový a nevěřím jim. Vždy ještě používám bindry, stáhnu je šlapkama a řidítkama k sobě a vytvořím tím pádem obdélník a to se ani nehne. Ještě je k sobě zamykám kolozámkem, takže zloděj by potřeboval desítku, štípačky a velký pákovky na zámek.
jre: My jsme dosud vozili kola uvnitř v autě, v kombíku to není problém. Jsem asi příliš kolenovrt na to, abych si pořizoval jakýkoliv nosič, přestože na obou autech mám lyžiny. Zítra to chceme prvně vyzkoušet v Oktávce, tak jsem zvědav, jak se tam kola vejdou. U Forda jsem sundaval pouze přední kola. Mám pouze trochu obavy o poškození interieru při manipulaci, možná kvůli tomu to taky časem pořídíme. To si pak rád nechám poradit nějakou dobrou značku.
dj-team: eithné: testovat se musí limitní hodnoty, když fouká 30 km/h (ne neobvyklé) a já jedu 100 proti, součet je 130, to si ani neuvědomíš, proto ta hodnota. Třetí prcek a jeho umístění je již vymyšlen, vyčkej to příštího podzimu
lk: díky, jistě to je u tebe pevné, ale mne po časté montáži a demontáži doslova unavovalo, že montáží strávím skoro stejný čas, jako přepravou. Nyní to jen nacvaknu, zamknu...
jr: právě jsme četli komentář bezdětného pána Taky jsem vozívával kolo v autě. Věřím, že pan island mne brzy v genezi přepravy kola podpoří
.
Interiér bezpochyby trpí, více bych se však obával přesunů hmot uvnitř vozidla při nehodě. Zažil jsem jako dítě autonehodu s nárazem do stromu. V téměř nulové rychlosti a ze zadních sedaček jsem objímal šaltpáku (tehdá neměla pásy na zadních sedačkách ani Š 120 GLS). Zavazadla uvnitř interiéru považuji za nebezpečnou věc a snažím se to eliminovat. Ale to jsem už u své paranoii a nikomu nic špatnéího nepřeji. (Nicméně můj kámoš ze škodovky mne před časem upozornil, že bych foťák neměl dávat do deformační zóny - rozuměj, na konec kufru).
sargo: Pěkné, pěkné, šikulka )
Nějak jsme vozili kola vzadu, jen si teď vůbec nejsem schopná vybavit jak vlastně... mé veliké silniční kolo se taky jen tak někam nevejde, naštěstí jsme chodící
jarmik: Každá záminka vyfotit si auto a zálibně si ho prohlížet na blogu dobrá, co?
island968: No do našeho kombíka se prostě kolo a kočárek najednou nevejdou natož s postýlkou, houpačkou, bazénkem a dalšími hrozně důležitými věcmi. Takže nosič na střechu je nutný ale vůbec mu nevěřím. Mám ovšem pouze obyč tovární produkci. Takové nádherné monstrum jako Davídek opravdu ne. Jeho tandem je v tom nosiči jak Tleskačovo létající kolo na startovací rampě .
dj-team: Připsal jsem ti ty dva body za lokalitu v hádance, tak to s tím chválením nepřeháněj, prosím.
Ale díky.
petr kulda, Ústí nad orlicí: Přeji dobrý den,
zaujal mně Váš příspěvek, dobrý nápad s trubkovým nosičem, s tandemem Author Limit jezdíme na střeše od roku 2001 s "upraveným" nosičem Hakr, funguje skvěle. Můžete se mi ozvat na e-mail, poslal bych Vám fotky? Rovněž jsme jezdili s prckem na sedačce Chicco, připevněné vzadu na nosič, nemělo to chybu.
Zdraví Petr Kulda : kulda.petr@atlas.cz
petr v: Ahoj, díky za inspiraci. Na Feldě s hagusy jsem doposud vozil dle tvého značení model DJ-1. Na novém autě kde jsou příčníky moc blízko u sebe to nejde(moc to pruží). Zítra vyrobím DJ-2