dj-team: eithné: testovat se musí limitní hodnoty, když fouká 30 km/h (ne neobvyklé) a já jedu 100 proti, součet je 130, to si ani neuvědomíš, proto ta hodnota. Třetí prcek a jeho umístění je již vymyšlen, vyčkej to příštího podzimu
lk: díky, jistě to je u tebe pevné, ale mne po časté montáži a demontáži doslova unavovalo, že montáží strávím skoro stejný čas, jako přepravou. Nyní to jen nacvaknu, zamknu...
jr: právě jsme četli komentář bezdětného pána Taky jsem vozívával kolo v autě. Věřím, že pan island mne brzy v genezi přepravy kola podpoří
.
Interiér bezpochyby trpí, více bych se však obával přesunů hmot uvnitř vozidla při nehodě. Zažil jsem jako dítě autonehodu s nárazem do stromu. V téměř nulové rychlosti a ze zadních sedaček jsem objímal šaltpáku (tehdá neměla pásy na zadních sedačkách ani Š 120 GLS). Zavazadla uvnitř interiéru považuji za nebezpečnou věc a snažím se to eliminovat. Ale to jsem už u své paranoii a nikomu nic špatnéího nepřeji. (Nicméně můj kámoš ze škodovky mne před časem upozornil, že bych foťák neměl dávat do deformační zóny - rozuměj, na konec kufru).