Nakousl jsem srovnání generací trojkolky od "chané", tak vzhůru do dokončení.
Osnova srovnání:
Body 1. - 4. popsány zde.
5. Skladnost
Máme fábii combi a do ní není problém žádný kočárek uložit.
P: vešel se i s korbičkou s tím, že se mohla zasunout roleta krající zavazadelník
S: je díky kloubu otočného předního kola při složení větší, pro zasunutí rolety je třeba demontovat jedno zadní kolo - velmi rychlé u obou typů. V zavazadlovém prostoru přepravuji stabilně skládací větší přepravku v rozloženém stavu a v této přepravce mám spoustu důležitých věcí. I přes tento krám, se tam kočárek vejde a zbyde dost místa na zavazadla. Zatím jsem se nijak nesnažil o optimální uložení, to si nechám na léto, až bude teplo a bude čas. Dále díky vydatnějšímu polstrování je nový kočárek mohutnější, ale to při skládání nevadí. Aretace složeného stavu je lepší a nehrozí samovolné rozložení jako u předchůdce, kdy při ostřejší manipulaci povolují zámky. Vytrčené přední kolo lze demontovat a výčnělek sklopit, jen je to náročnější.
Dílčí závěr:
6. Ochrana dítěte před světem
Nejdůležitější záležitost. Jané je španělská firma a tam mají jiné klimatické podmínky. První verze ve provedení sporťák neposkytovala pro zimní období dostatečnou ochranu proti větru. Bylo nutné používat pláštěnku, což přinášelo jediný problém - horší manipulaci s potomkem. Nová verze je již více středoevropská a dnes jsme ji vzkoušeli za hustého sněžení. Nejenže se prcke nebudil, ale ani jsme nepoužili igelitovou pláštěnku, tkanina je dokonale vodoodpudivá a nepromokavá. Polstrování interiéru je o několik tříd na komfortnější úrovni.
S: narozdl od starého umí přizvednout nohy, proto děcko leží skoro v rovině. To je velké plus
Dílčí závěr:
7. Hmotnost
Nemáme to změřené, k určitému navýšení došlo, ale již netaháme kočárek do třetího patra bez výtahu, tak nás to tolik netrápí. Pokud bude, pokusím se o nějaký tuning.
8. Celkový dojem
P: pořízen z druhé ruky.
S: pořízen jako nový, to je pak vždy lepší dojem, když je to funglovka. Přesto k němu přistupujeme velmi kriticky a nedáme mu nic zadarmo.
Oba mají velmi promyšlený design a na novém je vidět zpětná vazba uživatelů. Prostě nemáme připomínku, alespoň ne po současných zkušenostech.
Dílčí závěr:
9. Cena
p: pořízen jako rok jetý sada sedačka, sporťák, korbička a pláštěnka by vyšla na 25 tis. My to ukecali na 8250,- Kč.
s: pořízen jako nový za cenu 12900 plus originál nánožník za nějakých 1400,- Kč, celková sada je pod 25 tis. určitě.
10. závěr
Co dodat k dílčím závěrům? Snad jen, kdyby se dělalo chanéčko s pevným kolem, asi bychom si opět vybrali pevné, nebo bychom alespoň váhali. Zaplnil nám mezeru, kdy půlroční prcek se nevejde pohodlně do stávající korbičky Jané Powertrack, tak se nám hodí nový kočárek, který na zimu ochrání a dostatečně umožní pohodlné ležení takhle malého mimina.
Lze jen a jen doporučit. Nejsme zcela bez zkušeností s jinými kočárky, občas se dostaneme k jinému a naše děti i čtyřkolky okusily, ale příště bychom si zase vybrali podobnou záležitost. Prostě paráda.
Navíc ženě ladí k bundě a to ještě mábatoh, co jí ladí k bundě. Jen jsem zvolil špatnou kompozici :). Upozorňuji na obuv, neboť redakční test proběhl zčásti v terénu mimo upravené cesty. Proto vysokohorské obutí.
A i Madla si madlo sklopí. (foto z telefonu)
RE: Trojkolky Jané v čase - redakční test - dokončení | jarmik | 24. 03. 2008 - 09:36 |
RE: Trojkolky Jané v čase - redakční test - dokončení | hablina | 24. 03. 2008 - 10:09 |
RE: Trojkolky Jané v čase - redakční test - dokončení | dj-team | 24. 03. 2008 - 11:33 |
RE: Trojkolky Jané v čase - redakční test - dokončení | sargo | 27. 03. 2008 - 14:06 |
![]() |
dj-team | 27. 03. 2008 - 18:38 |
RE: Trojkolky Jané v čase - redakční test - dokončení | sargo | 27. 03. 2008 - 23:27 |
RE: Trojkolky Jané v čase - redakční test - dokončení | dj-team | 28. 03. 2008 - 21:51 |
RE: Trojkolky Jané v čase - redakční test - dokončení | karlik* | 01. 12. 2008 - 15:26 |