dj-team: lk: hmm, tak tohle potvrdil i náš hezký pan ředitel, prej jeli se superbem taky na nulu a zadržovali dech, zjevně jsem příliš úzkostlivej
Ty kamióny nám to daly taky, ale nejvíce mi bylo líto, když 5 hodin jedeš v lijáku v hustým provozu po dálnici s omezenou rychlostí a v neomezeným 100km úseku bez deště provozu jed kilo. To byl nejhorší zážitek dne.
sargo: jezdím rád rychle, ale hrozně se u toho bojím. Ale nemůžu s tebou souhlasit s tím pomalým pruhem, v pomalém pruhu jely kamióny svoje kilo a v rychlém ostatní od 160, tam, kde byly tři pruhy to bylo lepší, ale jinak tu plynulost kamiony narušovaly. Ohleduplnost bych viděl výše, ale taky byly chvilky, kdy jsem si připadal jako u nás.
kaci: jo, ta komunikace je parádní, jen se občas nechám unést a přestanu myslet na vyřčené (teda pokoušet se tomu rozumět) a poslouchám jen tu intonaci.
eithné: naše centrála je skutečně celoevropská a jsou zastoupeny skoro všechny národy, takže jsem s tím nidky problém nezaregistroval, ale větší přezíravost (ve firmě) než u Italů jsem viděl u Francouzů. Ale máme na to už recept a ČR je pravděpodobně nejuznávanější ze slovanských a ostatních nových zemí. Vrchol pelotonu ve vyjadřování pozic je samozřejmě UK, DE, FR, IT.
hospodynka. no, taky hysterčím, tankuju už při poklesu pod 1/4 a občas mám v autě kanystr (v zimě), situace,kdy mi dojde nafta a nebudu si moct v zácpě zatopit...