jarmik: My to moc nevyužijem, sjíždíme od kv na exitu 13 a do metropole jedeme od plzně.
jre: Jo, mohu potvrdit - dnes jsem tudy prvně projížděl a je to úleva! Tak teď už jenom ten kus do Varů a pak protáhnout tu D1ku až do Zlína a bude to pohoda.
dj-team: sargo a jm: tak to je mi líto, třeba to přehodnotíte a budete jezdit v čtyřpruhu až do Rudné.
jr: paráda, co? Když jsem aněvštěvoval dopravku, dostal jsem se k plánům a v roce 2005 měl být ve stavbě celý úsek R6, jo, přednost dostaly jiné úseky a jiné investice... V dokončení jsem pesimista, dokud se do vlády nedostane někdo z regionu, kdo se toho ujme?? ))
jre: Nejhorší je, že než se dostaví ten chybějící kus do KV, tak ten současný bude na odpis. Celkově, včera jem projel pár set km po našich dálnicích (a dneska je jedu zpátky) a ten stav je místy opravdu žalostný.
dj-team: TO MÁŠ PRAVDU, i ta R6ka má část omezenou na 90-110 kvůli povrchu a tu rychlost tam s ohledem na auto s chutí dodržuju.
Dneska máme C8 v servisu, tak mám náhradní Peugeot 107, trochu rozdíl, nemá to ani rádio a po dálnici si přijdu, jako bych jel v autíčku.
Ale do práce 23 km za 17 minut. Kdo to tak má? Nádehra, nádhera, nádhera.
jre: ehm, nechci ti kazit radost, ale JÁ to mám za deset minut!
I cesta zpátky byla super, bál jsem se, kde to vlastně najíždí, abych nějak nepřejel, ale v podstatě tam co předtím, resp. předpředtím.
V našem autíčku máme tzv. "paket pro špatné cesty" tozn. zvýšený a trochu tvrdší podvozek - se to na ty dálnice hodí
dj-team: No, já dneska jel s pokaženým autem, prý to jezdilo na 1/4 výkonu, od zejtra to bude raketa a začneme ukrajovat a optimalizovat
Já to měřil z dveří do dveří.
dj-team: vrátil se nám citrouš z opravny a má dvojnásobnej výkon, až nechutně velkej.
Takže z práce za 15 minut dveře dveře. Více už to zkrátit nepůjde, limitem jsou semafory .
jr: jo takhle, home office? Tak to bych uměl i rychlejc )))
jre: Home office je fajn věc, to v podstatě mám - každý den, když přijdu večer z práce
Ale já bych to trvale mít nemohl - mně doma chybí disciplína.