jarmik: Tak o hlasovým ovládání jsem ještě ani neslyšel u autorádia.
Výměnu žárovky považuju za VELICE podstatný parametr. Ta představa, že budu si chodit vyměňovat žárovku do servisu za ty ceny a že si asi vezmu na to den dovolený...
U Vektry se musí měnit celkem často. Ale potmě bych to asi těžko zvlád doteď. Když na to vidim, tak celkem už OK. Ale ty první zastávky v noci v mrazu byly krutý.
dj-team: bude třeba názorné demonstrace
Souhlasím (žárovka). Tady se musí ruka zanořit někam, kde není vidět a rázem se člověk orientuje pomocí hmatu. Jezdit s tím do servisu (s tou dovolenou to mám obdobně) odmítám, Už jsem si to zkusil dvakrát a druhá výměna 6 minut včetně vyklopení haubny a obdivného pohledu na motor
Mám ale dojem, že nás čeká doba, kdy na autě nedoleješ ani vodu do ostřikovače. Výměna stěračů u C8 spočívá v tom, že je musíš uvést do servisní polohy (normálně je nevyklopíš), ale jak se to dělá? Vytiskl jsem si návod...
jr*: Ech ty frantíci... co si všechno nevymyslí...
Výměna žárovky je u Escorta pecklo - člověk s jen trochu silnějšími prsty prakticky nemá šanci, musí se na to zneužívat děti, případně ženy.
Ach jo, od přislíbení služebního vozu uplynuly už tři měsíce a ono se v podstatě furt nic neděje...
littlekey: Jen nekriticky obdivuj, člověk si usí umět udělat radost. Až přijedeš budu s radostí nekriticky obdivivat s Tebou.
dj-team: jr: to potěší (žárovka), ale služebáka - to víš, to si musíš vysnít, abys to bral jako odměnu
lk: rozumíme si
dj-team: tam je to brnkačka
Ale naučil jsem se to a zvládám to za 3 minuty. včetně zkoumání motoru